Najprostszy patent na pozyskanie większej ilości klientów - system programów partnerskich

Co to jest program lojalnościowy? W najprostszej definicji, jest to rozpisane na dłuższy okres działanie marketingowe, które polega na kształtowaniu trwałych stosunków z obecnymi klientami oraz pozyskiwaniu kolejnych. Taki program skutecznie napędza sprzedaż produktu albo usługi danej firmy, pomagając zarazem ciąć koszty promocji. Jeśli w naszym przedsiębiorstwie postanowimy wprowadzić program partnerski, warto zwrócić się do fachowej firmy.

Karty lojalnościowe
Author: Terry Madeley
Source: http://www.flickr.com
Kompleksowa obsługa programów lojalnościowych (zobacz ten link) opiera się na wydawaniu kart stałego klienta, zarządzaniu korzystnymi cenami dla jej właścicieli oraz nadzorowaniu zdobywanych punktów lojalnościowych. Obsługa programów lojalnościowych to również przygotowywanie ofert dla stałych klientów i zarządzanie portalami, na których klienci będą mogli sprawdzić ilość przyznanych im punktów. Jakie wynikają z tego profity dla przedsiębiorstwa?

Po pierwsze, kompleksowa obsługa programów lojalnościowych przyciągnie nowych klientów a zarazem umocni przywiązanie do przedsiębiorstwa już tych obecnych. To skuteczna forma promocji i szansa na zbudowanie obszernej bazy danych, przy stosunkowo niskim poniesionym koszcie. Prowadzenie tego typu programu warto zlecić firmie zewnętrznej. Najczęściej oferują one darmowy termin testowy, podczas którego można się przekonać, czy spełnią one nasze oczekiwania.


Obsługa programów lojalnościowych powinna przebiegać bez problemów, w sposób przejrzysty w oczach klientów.

Czy wymagasz następnej dawki tego typu informacji podanych w podobnie komfortowy sposób? Nic trudnego - kliknij tu - zalecam tę stronę (http://www.interauto.com.pl/kontakt/).

Warto zatroszczyć się o to, by oferowane korzyści były istotnie ciekawe dla naszego klienta, w pewien sposób powiązane z profilem przedsiębiorstwa. Jeżeli np. prowadzimy księgarnię to nasi regularni klienci będą zdecydowanie bardziej zadowoleni jeśli dostaną darmowy bilet do filharmonii niż pluszowego misia.

Przemyślany program lojalnościowy to rewelacyjna okazja, by niskim kosztem wypromować swój towar lub preferowaną usługę o czym więcej: . Przywiąże do naszej firmy zdobytych już klientów i pomoże zdobyć kolejnych. To także najważniejszy kierunek w marketingu – w którym rezygnuje się z męczących reklam, na rzecz korzyści dla konsumentów.