Niejeden chce posiadać samochód, jednak niewiele osób wie, jak złożona jest to maszyna

Jeśli ktoś niewtajemniczony popatrzy na samochód, to widzi na pewno jego wygląd zewnętrzny. Auto może być przestronne i rodzinne lub szybkie i drapieżne.




karmy
Author: Portal Jak-Budowac.pl
Source: http://www.flickr.com


Są tacy, którzy interesują się jeszcze końmi mechanicznymi i jak szybko auto osiąga 100 km/h. Należy jednak niekiedy zainteresować się czymś jeszcze.


panele prysznicowe
Author: KUCHINOX
Source: KUCHINOX


To, że samochód ma cztery koła oraz jeździ, wiedzą wszyscy. Jednakże, jeżeli zapytać kogokolwiek - jak działa silnik, to dobrej odpowiedzi udzieli tylko garstka. Wszyscy wiedzą, że silnik pobiera benzynę i to powoduje, że auto jedzie.

Jeśli chcesz uzyskać większą ilość informacji na ten temat, to notka z serwisu (http://www.mojchorzow.pl/is,pozycjonowanie-strony---na-czym-polega-i-dlaczego-warto-je-realizowac,270925,928280.html) również takie dane zawiera, zatem kliknij tutaj, aby je przeczytać.

O skomplikowanej budowie tego urządzenia wie pewnie tylko mechanik i twórca. O tym, ile benzyny w danym momencie musi uzyskać cylinder, decydują setki niewielkich czujników. Weryfikują one prędkość jazdy i oporu powietrza na zewnątrz czy temperaturę silnika. Po pobraniu skomplikowanych obliczeń w mgnieniu oka układ decyduje o zaciągnięciu lub zatrzymaniu benzyny. Aby mogła się ona w ogóle dostać do cylindra, to musi przejść przez sitko oczyszczające oraz dyszę.

Zaciekawił Cię ów temat? To świetnie! Następne równie zajmujące wątki odszukasz pod poniższym odnośnikiem - tam czeka na Ciebie dalszy ciąg (https://blyss.pl/produkty/przyczepy/przyczepy-lekkie/1-osiowe).

Przez to, że ciśnienie w jej wnętrzu jest podwyższone, a u ujścia znajduje się rozpylacz, to benzyna opuszcza dyszę jako mgiełka. Dysza działa nieprzerwanie - raz się otwiera, aby chwilę później znów się zamknąć. Wszystko kontrolowane jest przez czujniki. Dzieje się tak dlatego, że silnik nie może się przecież przegrzać.




Mgiełka z paliwa, która wpada do cylindra, dostaje się tam w tej postaci, ponieważ łatwiej jej się wówczas wymieszać z powietrzem. Tak to skonstruowano, ponieważ lepsze wymieszanie powoduje lepsze SPAlanie. Jest to związane z mniejszym poborem paliwa.