Niejeden chce posiadać samochód, jednak niewiele osób wie, jak złożona jest to maszyna
Posted by addmean on Saturday, 19 June 2021
Jeśli ktoś niewtajemniczony popatrzy na samochód, to widzi na pewno jego wygląd zewnętrzny. Auto może być przestronne i rodzinne lub szybkie i drapieżne.
Author: Portal Jak-Budowac.pl
Source: http://www.flickr.com
Są tacy, którzy interesują się jeszcze końmi mechanicznymi i jak szybko auto osiąga 100 km/h. Należy jednak niekiedy zainteresować się czymś jeszcze.
Author: KUCHINOX
Source: KUCHINOX
To, że samochód ma cztery koła oraz jeździ, wiedzą wszyscy. Jednakże, jeżeli zapytać kogokolwiek - jak działa silnik, to dobrej odpowiedzi udzieli tylko garstka. Wszyscy wiedzą, że silnik pobiera benzynę i to powoduje, że auto jedzie.
Jeśli chcesz uzyskać większą ilość informacji na ten temat, to notka z serwisu (http://www.mojchorzow.pl/is,pozycjonowanie-strony---na-czym-polega-i-dlaczego-warto-je-realizowac,270925,928280.html) również takie dane zawiera, zatem kliknij tutaj, aby je przeczytać.
O skomplikowanej budowie tego urządzenia wie pewnie tylko mechanik i twórca. O tym, ile benzyny w danym momencie musi uzyskać cylinder, decydują setki niewielkich czujników. Weryfikują one prędkość jazdy i oporu powietrza na zewnątrz czy temperaturę silnika. Po pobraniu skomplikowanych obliczeń w mgnieniu oka układ decyduje o zaciągnięciu lub zatrzymaniu benzyny. Aby mogła się ona w ogóle dostać do cylindra, to musi przejść przez sitko oczyszczające oraz dyszę.
Zaciekawił Cię ów temat? To świetnie! Następne równie zajmujące wątki odszukasz pod poniższym odnośnikiem - tam czeka na Ciebie dalszy ciąg (https://blyss.pl/produkty/przyczepy/przyczepy-lekkie/1-osiowe).
Przez to, że ciśnienie w jej wnętrzu jest podwyższone, a u ujścia znajduje się rozpylacz, to benzyna opuszcza dyszę jako mgiełka. Dysza działa nieprzerwanie - raz się otwiera, aby chwilę później znów się zamknąć. Wszystko kontrolowane jest przez czujniki. Dzieje się tak dlatego, że silnik nie może się przecież przegrzać.
Jeśli chcesz uzyskać większą ilość informacji na ten temat, to notka z serwisu (http://www.mojchorzow.pl/is,pozycjonowanie-strony---na-czym-polega-i-dlaczego-warto-je-realizowac,270925,928280.html) również takie dane zawiera, zatem kliknij tutaj, aby je przeczytać.
O skomplikowanej budowie tego urządzenia wie pewnie tylko mechanik i twórca. O tym, ile benzyny w danym momencie musi uzyskać cylinder, decydują setki niewielkich czujników. Weryfikują one prędkość jazdy i oporu powietrza na zewnątrz czy temperaturę silnika. Po pobraniu skomplikowanych obliczeń w mgnieniu oka układ decyduje o zaciągnięciu lub zatrzymaniu benzyny. Aby mogła się ona w ogóle dostać do cylindra, to musi przejść przez sitko oczyszczające oraz dyszę.
Zaciekawił Cię ów temat? To świetnie! Następne równie zajmujące wątki odszukasz pod poniższym odnośnikiem - tam czeka na Ciebie dalszy ciąg (https://blyss.pl/produkty/przyczepy/przyczepy-lekkie/1-osiowe).
Przez to, że ciśnienie w jej wnętrzu jest podwyższone, a u ujścia znajduje się rozpylacz, to benzyna opuszcza dyszę jako mgiełka. Dysza działa nieprzerwanie - raz się otwiera, aby chwilę później znów się zamknąć. Wszystko kontrolowane jest przez czujniki. Dzieje się tak dlatego, że silnik nie może się przecież przegrzać.
Mgiełka z paliwa, która wpada do cylindra, dostaje się tam w tej postaci, ponieważ łatwiej jej się wówczas wymieszać z powietrzem. Tak to skonstruowano, ponieważ lepsze wymieszanie powoduje lepsze SPAlanie. Jest to związane z mniejszym poborem paliwa.