Czas to pieniądz - twierdzi przysłowie stare niczym świat i jest ono aktualne w obecnym stuleciu, jak pewnie nigdy przedtem

W obecnych czasach wszystkie spółki chcą w jakikolwiek sposób się promować - rozdawanie różnych gadżetów z nazwą naszej firmy jest świetną podprogową promocją, szczególnie jeśli gadżet jest w 100% użyteczny i ktoś będzie go używał.


Ponoć reklamy, które najbardziej trafiają do konsumentów, to te prezentowane w telewizji.


duży magazyn w firmie
Author: arileu
Source: http://www.flickr.com




Jednak wykupienie chociażby kilkunastu sekund w spocie reklamowym znanej stacji jest tak kosmicznie drogie, że pozwolić sobie na to mogą tylko nieliczni. Reszta, a więc około 90% spółek istniejących na rynku, usiłuje radzić sobie inaczej. Rewelacyjnym motywem wydaje się być reklama podprogowa, które polega na tym, że dajemy klientom lub kontrahentom gadżety z firmowym logo. Muszą być (łącze) one jednak dość użyteczne, żeby osoba, która go dostała, naprawdę chciała go używać. Wyśmienitym pomysłem mogą być zegary reklamowe (więcej info). Możemy wręczać je tylko wybranym (zatem najlepszym) naszym klientom. Taki mały upominek w dowód uznania naszej efektywnej współpracy. Rzecz jasna zegar powinien być solidnie wykonany, tak aby ktoś zechciał powiesić go na ścianie w swoim biurze. Najlepszym pomysłem wydają się być zegary metalowe, gdyż prezentują się bardzo szykownie. Zegar rzecz jasna musi mieć na tarczy nasze logo.


Musi być ono zauważalne, ale nie za duże, aby nie wyglądało to na nachalną lub wręcz tandetną autopromocję. Nie zapominajmy, że zwykle mniej znaczy więcej. Co najistotniejsze - za takie zegary nie powinniśmy pobierać opłaty.