Czy długopis może być dobrym gadżetem promocyjnym?

Dziś gadżety marketingowe ma niemal każda spółka. Mogłyby to być czapki, smycze, zapalniczki czy breloczki. Dowolna korporacja chce, aby była na długi czas zapamiętana i proponuje tego typu gadżety marketingowe, które używamy niezwykle często każdego dnia.




Mogłyby to być przykładowo długopisy, bez których podpisanie jakiegoś dokumentu jest niemożliwe.


Agencje reklamowe oferują dla przykładu długopis - (więcej opinii na ten temat) Swing, który jest stworzony z metalu, a uchwyt ma zakończony gumą. Takie długopisy mogą być oferowane w różnorodnych kolorach i mogą posiadać przeróżne nadruki w zależnie od firmy, którą reklamują. W wielu agencjach reklamowych obowiązuje minimalna ilość, którą należy zamówić. Przeważnie jest to 1000 sztuk. Cena jednej sztuki tego długopisu wynosi ok. złotówki. Jest to pisak dla nie wymagającego odbiorcy. Posiada typowy, niebieski wkład oraz obudowę z chromowanymi częściami. Sprawia to, że za małą cenę można by cieszyć się z takiego gadżetu promocyjnego, który na co dzień jest bardzo przydatny.


Lampy pełnie kolorów
Author: Lamps&Co.
Source: Lamps&Co.


Długopis Swing może z sukcesem wpasować się do dowolnej akcji promocyjnej, ponieważ petent posiada tutaj do wyboru szeroką gamę kolorystyczną i okazję wykonania dowolnego nadruku albo logotypu firmy. Najpopularniejszą techniką zadruku na małych towarach promocyjnych stworzonych z metalu czy tworzyw sztucznych jest tampodruk. Do matrycy z farbą przykładany jest stempel, który nazywany jest tamponem. Odbity na nim widok przenoszony jest na faktyczny przedmiot. Największym utrudnieniem takiej techniki jest niewielkie pole znakowania. Podstawową zaletą takiej techniki jest jej mały koszt i wysoka jakość realizowanych nadruków.




Jeżeli posiadasz jakąkolwiek firmę i ciekawią Cię gadżety marketingowe, jakie także staną się użyteczne dla odbiorcy, zdecyduj się na tego typu długopisy. Koszt wytworzenia takich produktów jest naprawdę niezwykle niski, a logotyp firmy na takim produkcie na długo pozostanie klientowi w głowie.