Ulotki promocyjne najlepszą odmianą promocji w sektorze spożywczym

Pierwsze broszury reklamowe pojawiły się w naszym kraju w latach dziewięćdziesiątych, wraz z wejściem na nasz rynek hipermarketów. Obecnie nie tylko przez zbywców, ale także przez konsumentów są one postrzegane jako kluczowy środek komunikowania się sieciówek z klientem. Nawet niewielkie sieci sklepów, posiadające ledwo kilkanaście sklepów publikują gazetki promocyjne.

Jedną ze skutecznych sposobów marketingu jest pokazanie klientowi ceny przed oraz po obniżce, sposób ten wykorzystują gazetki reklamowe. Nadto tekst jest wzmacniany wiadomością, że ta okazja ma charakter tylko chwilowy. Gazetki promocyjne mają także utrwalić konkretną markę w świadomości nabywców. Funkcje gazetki reklamowej to: reklama oferty marketu, zwiększenie rozpoznawalności marki i informacja o lokalizacji nowych punktów handlowych.

promocja
Source: flickr.com
Gazetki promocyjne są jednym z najbardziej popularnych sposobów zawiadamiania potencjalnych konsumentów o atrakcyjnych ofertach, otwarciu nowego sklepu lub jego modernizacji. Ponad 60% klientów wybiera gazetki reklamowe jako sprawdzone źródło wiedzy o promocjach w sektorze spożywczym. Gazetki promocyjne to stosunkowo łatwy i tani sposób dotarcia do klienta, możemy je rozprowadzać lokalnie, umieszczając na stworzonych w tym celu stoiskach w hipermarketach bądź też dystrybuując je po najbliższej okolicy. Na skutek takich działań reklama trafia do prawdopodobnych konsumentów i kusi ich promocjami.



Coraz częściej gazetki promocyjne osiągalne bywają w edycyj internetowym. Nie jest to dziwne, sieć internetowa jest dzisiaj medium o największej sile oddziaływania. Zarówno sieci handlowe, jak również dedykowane temu portale oferują użytkownikom możliwość analizowania broszur w sieci.

Jeśli zafascynował Cię przedstawiany tekst, to odwiedź www usługi ddd a tam oczekują na Ciebie materiały warte uwagi. Sprawdź je - będziesz bardzo zadowolony!

Na skutek tego potencjalni konsumenci mogą przyrównywać ceny oraz bieżące promocje bez wychodzenia z domu.

klienci
Author: daryl_mitchell
Source: http://www.flickr.com
Coraz więcej sklepów pozwala też na kupowanie z pośrednictwem internetu co jest ogromnie wygodnym dla konsumenta rozwiązaniem. Nie bez znaczenia jest także temat ekologii. Wytworzenie bowiem 50 tysięcy tradycyjnych gazetek promocyjnych wymaga ścięcia aż 20 drzew, prócz tego wymaga zużycia wydatnej ilości energii jak też wpływa na skażenie wód, tymczasem wydanie on-line nie wiąże się z tak dużymi szkodami dla przyrody.