Czy istotnie programy lojalnościowe są bardzo korzystne?

Klient jest najbardziej istotny - szczególnie stały klient! Jeżeli jakiś przedsiębiorca myśli inaczej, powinien szybko odmienić własną mentalność, bo polscy klienci są coraz mądrzejsi, czyli wyczują, że na przykład myjnia, pizzeria bądź salon fryzjerski generalnie nie potrafią zadbać o klienta. Skoro na krajowym rynku funkcjonuje sporo firm, konkurencja jest nieziemska, nieusatysfakcjonowany klient pójdzie do konkurencji. W sumie nie trzeba być wielkim ekonomistą, aby dojść do takich wniosków.

Karta kredytowa na zakupy
Source: http://pixabay.com/
Poza tym, nawet jeżeli klient jest świetnie obsłużony, nierzadko ze zwykłej ciekawości poszukuje innych firm - przykładowo sporo pań nie ma ulubionego salonu fryzjerskiego. Jednakowoż w interesie właściciela biznesu jest to, aby mieć grupę zaprzyjaźnionych klientów. Tych ludzi, którzy potrafią pokazać swoje przywiązanie. Taki stały klient to skarb. Regularnie daje zarobić, a poza tym, w większości przypadków poleca świadczone przez nas usługi własnym znajomym, członkom rodziny, sąsiadom, etc. Jak pozyskać w takim razie większą ilość stałych klientów tzw marketing relacji.

Efektywne, chociaż w sumie nie w każdej branży, są najróżniejsze programy lojalnościowe - a więc na przykład pani, która będzie w prowadzonym przez nas zakładzie fryzjerskim stałą klientką, po no powiedzmy 20 wizytach będzie mogła nie płacić za usługę. Wiadoma sprawa: przeciętna polska kobieta lubi zmieniać własną fryzurę, ale na nieszczęście nie ma odpowiednich funduszy. Salon fryzjerski, który gwarantuje obniżki oraz gratisy dla najwierniejszych klientów pewnie będzie chętniej odwiedzany. Niby po co zmieniać salon fryzjerski, jeśli oczekuje się na bonifikatę?

Jednak należy napisać, iż spora część biznesmenów to po prostu cwaniaki - a więc ustalają regulamin w taki sposób, że odebranie nagród nie jest realne. Trudno uważać, że cwaniakowanie zostanie docenione przez klientów.kliknij tu Płetwy PłetwyPewnie klient zrobiony w konia ani razu nie odwiedzi nas, do tego zrobi nam kiepski wydźwięk wśród swoich bliskich. I tak program lojalnościowy daje dużo dobrego, więc nie ma najmniejszego sensu w oszukiwaniu klientów. Jest XXI wiek, czasy dzikiego kapitalizmu, już za nami. Musimy to wiedzieć, przecież jesteśmy biznesmenami.

Więcej na http://programylojalnosciowe.pl/