Jak efektywnie reklamować swoje usługi, żeby zmobilizować odbiorców do działania?

Obecnie żyjemy w czasach szybkiej informacji, gdzie dzięki najnowszym technologiom wieści roznoszą się w szybkim tempie. Billboardy wciąż są popularnym medium reklamowym. Powieszenie ich przy dworcach autobusowych, czy głównych uliczkach, sprawia że billboard jest dostępny dla każdego. Dekoncentruje uwagę, jednak nie jest zbyt natarczywy.

billboard
Author: Alan Stanton
Source: http://www.flickr.com
Reklama outdoorowa jest krótkotrwałym przerywnikiem w życiu powszednim. Toteż musi w unikalny sposób przykuć uwagę widza i zachęcić do wykonania oczekiwanej czynności. Twórcy reklamy zewnętrznej muszą ogromną ilość danych przekształcić w zwięzły komunikat. Reklamy muszą zawierać zwięzłe teksty zrozumiałe dla wszystkich odbiorców oraz wpadające w pamięć.



Siła billboardu tai się w jego prostocie. Kombinacja dwóch komponentów: tekstu i wizji musi nakłaniać klienta do oczekiwanej akcji, na przykład do zakupu promowanego produktu. Opłaca się zainwestować w sieć telebimów. Żeby promować się w ten sposób należy zorientować się z regułami i wytycznymi obowiązującymi przykładowo w mieście Bydgoszcz, lub - polecane - w każdym innym dowolnym miejscu. Wytyczne na pewno są zamieszczone na stronie każdego Urzędu Miasta bądź Gminy.

Starczy wejść na stronę i odszukać niezbędne informacje. Można również zatelefonować do właściwego Urzędu lub udać się indywidualnie. Wiedząc, jak w konkretnym miejscu wieszać reklamy, uniknie się niepotrzebnych kłopotów lub klub (zajrzyj koniecznie)pieniężnych. Warto promować się poprzez odpowiednie biura reklamowe.
Reklama
Author: David
Source: http://www.flickr.com
Wówczas nie będzie konieczna wizyta w Urzędzie Gminy, ponieważ to usługobiorca będzie odpowiadać za billboardy. Stawiając na to rozwiązanie można skorzystać z internetu. Wystarczy wprowadzić w wyszukiwarce przykładowo frazę: billboardy Bydgoszcz. To zapytanie z całą pewnością odsłoni długą listę agencji reklamowych. W ten sposób można zapoznać się z przeróżnymi propozycjami, rozeznać się w przykładowych cenach, zdobyć kontakt lub zapoznać się z komentarzami czy listami referencyjnymi.

Innymi słowy, by zewnętrzna reklama była skuteczna warto zwrócić uwagę na wygląd plakatu. Przekaz musi być zwięzły ale ciekawy oraz zapadający w pamięć. W dalszej kolejności istotna jest lokalizacja powieszenia billboardu oraz miejscowe przepisy tyczące się zewnętrznego promowania swoich produktów.