Do kogo skierowane będą gazetki promocyjne?

Obecnie ludzie bardzo mocno chcą ograniczać swoje wydatki, z powodu na wciąż drożejące produkty spożywcze oraz generalnie zwiększające się koszty życia. Dodatkowo wypłaty w danym okresie nie wiele się poszły w górę. I szczerze mówiąc nic nie zapowiada poprawy owego stanu. Dlatego spora ilość ludzi, którzy bytują na krawędzi ubóstwa oraz Ci których wypłaty są nieco wyższe od najniższej krajowej starają się żyć w miarę oszczędnie. Wyszukują różnego rodzaju okazji i istotnie wtedy decydują się na zakup danego produktu.


wózek z zakupami
Author: Chris Favero
Source: http://www.flickr.com
Duże sieci sklepowe widząc ów stan rzeczy, wyszły naprzeciwko owym osobom i zaczęły produkować gazetki promocyjne, w jakich zawarte będą informacje o produktach, jakie w konkretnym okresie obwarowane będą największymi upustami jak i jakich cena jest bardzo mała a co za tym idzie atrakcyjna dla osób dość biednych. Jednak nie jest to do końca tylko dobra inicjatywa podyktowana do osób z niższej klasy społecznej.

Jak się przedstawia duże sklepy po wdrożeniu gazetek promocyjnych kilkukrotnie zwiększyły sprzedaż konkretnych towarów. Przytoczyć tutaj można przykładowe gazetki promocyjne carrefour uruchomił je kilka lat temu i od owego czasu cyklicznie drukuje owe gazetki. Spowodowane jest to bardzo znaczącym wzrostem obrotów sklepów podczas, gdy gazetka ma swój okres promocyjny. Także inne sklepy postawiły na ten sposób promowania swojego sklepu. Lidl aktualna gazetka trwa zazwyczaj przez okres dwóch tygodni i w tym czasie powoduje znacznie wzmożony ruch w sklepieniżw czasie kiedy nie ma promocji zilustrowanej w postaci gazetki.


Jak można przyuważyć ów rodzaj reklamy nie będzie dość kosztowny a przyciąga bez wątpliwości dużo więcej klientów niż jakakolwiek inna forma reklamy w danej cenie. W tej postaci reklamy jedynymi kosztami będą przyszykowania graficzne konkretnej gazetki promocyjnej, wydrukowanie jej w bardzo dużych liczbach sztuk, ponieważ właściwie w ten sposób zdobywa się bardzo dużą ilość nowych konsumentów. Bezsprzecznie w liczbie będzie siła owej reklamy. Gazetki promocyjne carrefour roznoszone będą po klatkach schodowych, mieszkania i domkach jednorodzinnych, dzięki temu trafiają do sporej rzeszy osób. Końcowym kosztem, który związany jest z gazetkami to zmniejszenie ceny kilkunastu rzeczy.