Czy skuteczniejsza reklama to kasetony czy tablice LED i które z nich są mniej kosztowne?

Jeśli chciałbyś wyróżnić własny sklep albo punkt usługowy z otoczenia, a nie wiesz jak to wykonać, przeczytaj poniższy tekst, który przybliży Ci najważniejsze aspekty.


Kasetony reklamowe posiadają znaczną przewagę nad ekranami LED, gdyż są stanowczo tańsze.




wałek folii


Zezwalają na odróżnienie się spomiędzy otoczenia. Przede wszystkim zaraz po montażu, ponieważ wraz z upływem czasu ludzie, którzy przechodzą obok, zaczynają się do kasetonów przyzwyczajać i przestają je zwyczajnie zauważać. Przyjmuje się, że typowy Polak ma kontakt z około 5 tysiącami reklamowych przekazów na dzień. Kasetony mimo tego, że nie jest to najbardziej nowoczesny pomysł, można by zaliczyć do skutecznych metod reklamy. Dzieje się tak z tego powodu, ponieważ są prawidłowo widoczne rankiem, wieczorem i w nocy. Czas kontaktu z kasetonami jest dłuższy niż jest to w przypadku oklejania lokalu folią tradycyjną. Dużego znaczenia nabiera to w zimie i na jesieni, gdy dni robią się krótkie, a słońca jest stosunkowo niewiele. Gdy zastanawiasz się nad kupieniem kasetonu, należy zwrócić uwagę na otoczenie, w jakim tego typu reklama ma być zamieszczona. Jeśli dokoła nie znajduje się dużo reklam tego rodzaju, to kaseton będzie dosyć skuteczny, aby uzyskać uwagę odbiorców.


zobacz www
Author: Long Nguyen
Source: http://www.flickr.com


Badania pokazują, że reklama usytuowana na tablicy ledowej w połączeniu z cenowymi promocjami przynosi 20% wzrostu sprzedaży. efektywnie zwraca ona uwagę. Dynamiczny przekaz nie zezwala na przyzwyczajenie się do reklamy i nie pozwala podświadomie jej pominąć.

Publikacja, którą w tym momencie widzisz to wspaniałe źródło (http://tritex.pl/) informacji, jednak jeżeli poszukujesz podobnych materiałów, to kliknij ten link.

Przekazy na tablicy ledowej można modyfikować w zależności od pory dnia. Można na tablicach rozreklamować towary, które mogłyby być kupowane o danej porze dnia. Bardzo skuteczne metody na reklamę przy użyciu monitorów LED to połączenie na nich informacyjnej treści z treścią sprzedażową.




Jeżeli klient wie, że tego typu monitor oprócz reklamy wyświetla także godzinę, to odruchowo na niego zerknie, kiedy spieszy się do pracy. Jeśli jest zimno lub gorąco, to z pewnością również podniesie głowę, aby sprawdzić temperaturę, która panuje w otoczeniu.