Czy telebim pomaga w rozreklamowaniu produktów? Parę faktów.

Telebim to interaktywna forma przekazywania obrazu i wiadomości. Światło i barwa daje nieograniczone możliwości przedstawienia na ulicach lub w punktach handlowych, więc wszędzie tam, gdzie są potencjalni odbiorcy. Telebim - reklama, jaka działa całą dobę i w każdych warunkach atmosferycznych. Aktualnie taka forma jest bardzo rozpropagowana wśród firm chcących rozreklamować swój produkt czy renomę.. Naturalnie z możliwości reklamowych telebimów korzystać mogą małe firmy nie potrzebujące ogólnokrajowych akcji ponieważ ich działalność jest lokalna.
Nietuzinkowość telebimów polega na ich innowacjach technicznych. Prostota obsługi i szybki montaż to punkty, które przemawiają za ich efektywnością. Wyświetlają wiadomości za pomocą paru tysięcy barw, co ciekawe można równolegle zaprezentować jedną kampanię na wielu telebimach, w różnych punktach kraju.

Reklama to nie jedyna funkcja telebimów. Użytkowane są w świecie kultury. Na pewno wiele ludzi widziało telebimy na koncertach, gdzie widzowie w ostatnich rzędach auli mogą swobodnie podziwiać pokazy kulturalne. Tak wielkiego ułatwienia w przesyłaniu obrazu nie było do tej pory.witryna beton na ścianie beton na ścianieDzięki idealnej jasności i kontraście telebim pokazuje obraz, jaki widoczny jest z wielu metrów. To nowatorskie rozwiązanie jest stosowane od wielu lat w kraju i za granicą - telebim wadowice plac kościuszki.

telebimy reklamowe w mieście
Author: GabboT
Source: http://www.flickr.com
Obecnie reklama kojarzy się właśnie z telebimami rozmieszczonymi w miastach. To powszechny akcent miast, który zwraca uwagę odbiorców i jest mocno zapamiętywany, zwłaszcza gdy reklama jest odpowiednio skonstruowana i przyciąga. Telebimy doskonale uzupełniają przeprowadzane kampanie w radio, ponieważ są tą częścią reklamy, która powtarza informację ciągle bez ograniczeń czasowych - telebimy w Warszawie. Interesującą formą reklam na telebimach są króciutkie filmiki, gdzie wyświetlane są towary firm. Ruchomość obrazu razem z barwami to nieoszacowany przekaz, rewelacyjnie docierający do odbiorcy. Czasem omawiane filmy mają charakter żartobliwy, co jeszcze bardziej dociera do grupy docelowej, ponieważ kojarzy się z dobrym nastrojem.



Decydując się na reklamę na telebimie należy pamiętać, że można ja wyświetlać przez długi czas, oczywiście to wszystko zależy od agencji reklamowej oraz budżetu, jaki posiada klient. Sumy są różne i zależą od danej reklamy i jej czasu.