Co pożądane byłoby wiedzieć na temat reklamy zewnętrznej oraz jej skuteczności

Z reklamą zewnętrzną codzienne styka się każdy z nas - wystarczy tylko wyjść z domu, żeby natknąć się na rozliczne formy i przejawy tego typu reklamy. Pośród wielu rodzajów reklamy zewnętrznej możemy wyróżnić billboardy, plakaty lub również banery reklamowe, mało tego telebimy i także ulotki zostawiane w miejscach publicznych. Wszystko to można aktualnie zaliczyć do reklamy zewnętrznej.
billboard
Author: ING Group
Source: http://www.flickr.com
Odpowiednio wyprawiona reklama zewnętrzna cechuje się faktycznie niezwykle sporą skutecznością i efektywnością - . Czemu? Odpowiedź niechybnie jest ogromnie łatwa - reklama (w serwisie) ta dociera do ogromnej ilości osób. Jeżeli tylko jest umiejscowiona w właściwych miejscach - przy często uczęszczanych drogach, autostradach, w okolicach centrum handlowych, to znaczy w takich miejscach, w jakich można zastać multum ludzi - to reklama ta bezspornie przyniesie niesłychanie wyborny efekt. Jeśli jest dobrze widzialna i przyciąga wzrok innych to z pewnością nie można przejść obok niej obojętnie, bez zwrócenia na niej uwagi.




reklama zewnętrzna
Author: Lord Jim
Source: http://www.flickr.com
Żeby reklama zewnętrzna cechowała się skutecznością należy pamiętać też o odpowiedniej formie przekazu. Musi być treściwa, skrótowa, prosta do zapamiętania, i także fascynująca i interesująca dla odbiorcy. Na taką reklamę pewno zwróci uwagę wiele osób.

Jeżeli ta publikacja dała Ci do myślenia, to zerknij na omówienie (https://enoshop.pl/), które podnosi zbliżoną problematykę. Tamten wpis zapewne również Cię zaciekawi, więc kliknij tutaj.

Natomiast jeśli reklama będzie złożona, napisana zagmatwanym językiem albo niewiele zrozumiała to z pewnością odniesie o wiele mniejszy efekt - reklama tesco bielsko-biała. Taką reklamę w większości wypadków spostrzeżemy, kiedy jesteśmy w stałym ruchu - spieszymy się do pracy, na zakupy itp. W związku z tym nie mamy nazbyt wiele czasu, aby zatrzymywać się i przez dłuższy okres przyglądać się jakiejś reklamie. Właśnie wskutek tego przygotowując reklamę trzeba zadbać o to, aby miała ona krótki przekaz.

Jeżeli nasza reklama jest wyświetlana na jakimś billboardzie czy telebimie to powinno się zadbać o jej długotrwałość. Im dłużej dana reklama będzie wyświetlana, tym lepszy dostarczy rezultat. Jeśli reklama będzie pojawiać się w danym miejscu przez krótki czas, to bardzo możliwe, iż informacje w niej zawarte nie zostaną na długo zapamiętane i prędko wylecą z pamięci prawdopodobnych Klientów, przez co nasza reklama niewątpliwie zgubi na skuteczności.