Jak korzystać z folderów reklamowych?

Broszurki reklamowe to nie tylko domena tanich sieci sprzedażowych, obniżkami chwalą się też sieci aspirujące do tytułu "z wysokiej półki" . W folderach reklamowych tychże sieci prezentowane są nierzadko wyroby rzadkie. Jak wskazują analizy, reklamowanie się w gazetkach promocyjnych ma wpływ nie jedynie na zwiększenie sprzedaży towarów opisywanych w gazetkach, ale również pełnego asortymentu sklepu.

materiały reklamowe
Source: freepik.com
Tymczasem gazetki promocyjne to nie sama prezentacja oferty oraz reklama poszczególnych artykułów, broszury mają także i inne cele.wejdź tu orijen dla psa orijen dla psaMogą wpłynąć na rozpoznawalność firmy a także powiadamiają o otwarciu nowo powstałych sklepów, komunikują dodatkowo o zlokalizowaniu poszczególnych marketów, najczęściej blisko punktu zamieszkania ewentualnego nabywcy. Bywają jednak sieci handlowe, rozsyłające swoje katalogi po całym kraju przykładowo IKEA.
Najwięcej gazetek promocyjnych (więcej info) posyłają nam sieci hipermarketów, na następnym miejscu są sieci elektromarketów (takie jak Saturn Media Expert). Następne z kolei są markety remontowo-budowlane jak Leroy Merlin. Więcej niż połowa klientów hipermarketów zaznajamia się z gazetkami promocyjnymi uznając je za swe podstawowe źródło wiedzy o promocjach. Z badań wypływa, że efektywność gazetek reklamowych jest wyższa aniżeli reklamy w telewizji czy radiowej.
Osoby analizujące gazetki reklamowe dzielą się na 3 kluczowe podgrupy. Po pierwsze są tzw. "łowcy promocji", a więc osoby zainteresowane wszelakimi okazjami, czytające systematycznie gazetki promocyjne szukające jak najkorzystniejszych cenowo ofert. Często są oni źródłem informacji o ofertach specjalnych dla swoich znajomych a także najbliższych.

promocje
Author: cheeseslave
Source: http://www.flickr.com
Następną grupą są tzw. "czytelnicy", zatem konsumenci uważnie badające mniejszą liczbę gazetek promocyjnych , ale dokładnie zaznajamiający się z każdą z propozycji. Ostatnia grupa to po prostu "przeglądacze powierzchowni", którzy to zaznajomią się z promocjami tylko od czasu do czasu. To właśnie dla nich zaznacza się nadzwyczajne oferty dużymi fotografiami, wyraźnymi odcieniami i dużą czcionką. Większą część osób przeglądających gazetki promocyjne (aż 70%) sporządza pod ich wpływem swe listy zakupowe. Pozwala to na to spore oszczędności. Najbardziej oszczędne osoby mogą taką metodą zaoszczędzić 200-300 zł. co miesiąc.