Reklama na telebimie, czyli popularyzacja produktu na miarę współczesności

Promowanie dóbr towarzyszy nam od tysięcy lat. W średniowieczu inskrypcje reklamowe zdobiły ściany budynków, nad wejściem do oberży widniały szyldy a średniowieczni kramarze wykrzykiwali swoje oferty i wychwalali towary. Reklamę zdefiniowało na nowo jednak wynalezienie przez Gutenberga druku. Pojawiły się wtedy pierwsze gazety a wraz z nimi broszury handlowe. Gigantyczny wpływ reklamy spowodował, iż na jej rozwój przeznaczano co raz większe nakłady finansowe. Zostały otwarte agencje reklamowe oraz szkoły reklamy. Kreowanie świadomości produktu zostało nierozłączną częścią naszego życia. XXI wiek oferuje ciekawsze alternatywy niż możliwe do tej pory.


telebim
Author: n0cturbulous
Source: http://www.flickr.com
Innowacyjne zastosowanie reklamy

Przy drogach do dzisiaj przeważają standardowe bilboardy, jednak zmiany wydają się nieuniknione. Reklamą na miarę XXI wieku staje się telebim. Czym jest telebim? Jest to ekran wizyjny, którego matrycę konstruuje się z diod LED. Walorem tego typu rozwiązań jest wyraźny oraz wysokiej jakości obraz nawet przy intensywnym słońcu. Reklamowana treść może być dynamiczna, co dodatkowo zwróci spojrzenia zarówno przechodniów, jak i kierowców. Poszukując dogodnego miejsca na telebim nowy sącz lwowska będzie jednym z najlepszych lokacji - więcej informacji. Dzięki kreatywności reklamy i wszechobecnej dynamiki, reklama się nie nudzi i transmituje inne obrazy za każdym razem mijając telebim.


Traf do ludzi

telebim
Author: Peter Cartledge
Source: http://www.flickr.com
W naszym kraju co raz więcej podmiotów gospodarczych wskazuje na taki rodzaj reklamy. Przez nowoczesną formę przekazu, powszechna wiadomość o firmie zostaje przedstawiona w bardziej klarowny sposób. Dzięki czemu nasza marka, produkt oraz nasze logo wejdą na stałe w świadomość konsumenta tworząc tym samym atrakcyjny produkt. W czasach współczesnych chęć postępu odgrywa ważną rolę w naszym życiu. Co raz lepiej wyposażone pojazdy, telefony czy wielofunkcyjne smartwatche, które służą do czegoś więcej niż zaledwie informowanie o godzinie. To wszystko daje nam jasno do zrozumienia, że stanie w miejscu nie doprowadzi do zysku. Tak w reklamie jak i w normalnym życiu.