Jak się promować? Czy jedynie online czy warto korzystać z reklamy zewnętrznej? Faktycznie warto tak próbować

Dzisiaj rzeczywiście trudno się wypromować. Jaki jest najważniejszy powód takiej sytuacji? Wydaję się, że jest tak przede wszystkim przez szeroką dostępność różnych produktów i związaną z tym promocją.


billboard
Author: Elliott Brown
Source: http://www.flickr.com
Z tego względu niezwykle ciężko przebić się ze swoim przekazem, zwłaszcza, iż wiele firm stosuje takie same środki. Największa ilość firm korzysta z promocji w sieci, jednakże jak się okazuje nie można przesadzać. Gdyż cały budżet przeznaczony na działania w internecie to może być za dużo, warto więc skupić się na reklamie zewnętrznej. Outdoor to zwykle reklama (super reklamy na opakowaniach) eksponowana na zewnątrz (przykładowo: warto tu zajrzeć|www|daily motion).

Jest prezentowana na szczególnie do tego celu wybranych nośnikach reklamowych, a więc są to billboardy, tablice reklamowe, citylighty, słupy z ogłoszeniami. Są też pokazywane na nośnikach, przykładowo na wiatach przystankowych czy kioskach. Niestandardowe rozwiązania w tego typu reklamie to reklama ambientowa,przykładowo opakowywanie budynków czy reklama charakteryzująca się wielkim formatem, przy pomocy form w trójwymiarze (polecana strona www). Outdoor to akcje reklamowe, tak zwane ATL, czyli Above The line. Są to reklamy robione poprzez
reklama zewnętrzna
Author: Mikey
Source: http://www.flickr.com
powszechne środki masowego przekazu.

W opozycji od pozostałych mediów, takich jak gazety czy programy telewizyjne, outdoor pokazuje tylko sedno reklamy. najpopularniejsze nośniki reklamy zewnętrznej, to billboardy, citylight, reklama pneumatyczna i reklama wielkoformatowa. Billboard to bardzo popularna nazwa ogromnych tablic, które są używane do zaprezentowana plakatów reklamowych. tego typu reklamy najczęściej można spotkać przy drodze poza obszarami zabudowanymi. zwykle spotykane są oświetlone, by zagwarantować dobrą widoczność plakatu nocą. zwykle spotykane wymiary to 6x3, czyli tak zwany cityboard.

Citylight to panel reklamowy o wymiarach 1,20 x 1,80 m. Taki plakat rozwieszony jest za szybą wykonaną z tworzywa, jest też wyposażony w oświetlenie. Montuje się go w wiatach na przystankach, na latarniach, może być też reklamą samą w sobie. Reklama pneumatyczna to reklama dmuchana. Jest bardzo łatwa w montażu i łatwa w transporcie. Lekki i ekonomiczny, używany na licznychzabawach w plenerze, eksponowany przez krótki okres. Reklama wielkoformatowa jest bezpośrednio na ścianach budynków lub w czasie renowacji budynku na rusztowaniu. Wykonane z siatki winylówek, backlightu, który przepuszcza światło. Mogą być też wykonane z pełnego winylu.