Piękno i woń kobiety daje odwagę i pomaga utrzymać sympatię mężczyzny.

Kobieta marki Dior od zawsze była świadoma własnych walorów. To zmysłowa marzycielka, która lubi bieliźniane ozdoby w stroju powszednim, ale i użyteczne rozwiązania odnoszące się do mody dla mężczyzn. Przenigdy nie zapomina o wyrafinowanych akcesoriach. Ceni sobie luksus w postaci szlachetnych materiałów i wygodnych oraz prostych pomysłów w postaci nienagannego fasonu. Dior to również potęga kosmetyczna, wytwarzająca kosmetyki do upiększania oraz pachnidła. Pierwsze perfumy spopularyzowane przez pod szyldem Dior, to woda perfumowana o nazwie Miss Dior. Pierwsza drogeria tej renomowanej firmy założona została poza granicami Francji w Nowym Jorku.
uroda
Author: Ray Bilcliff
Source: http://www.flickr.com
Dla Pań lubiących odczuwać pełni zmysłowości, Dior oferuje perfumy (zobacz też odpowiedniki perfum) o nazwie Dior uzależnienie. W tej wodzie kryje się niezwykły, wschodni aromat, z kwiatowymi akcentami, nasycony unikalną namiętnością. Kobieta Dior Addict jest niezwykła. Stanowi obiekt pożądania, jeśli chce, jest w stanie ujarzmić serce każdego mężczyzny. Z myślą o współczesnej, podążającej własnymi drogami pani, pewnej siebie i wytwornej stworzono bukiet Dior Addict Eau Sensuelle. Zobacz również:

Delikatny aromat otula zmysły promienistymi nutami szlachetnej róży, które w sercu mieszają się z intensywną wonią jaśminu. Jego wyjątkowym komponentem jest jamajska Królowa Nocy, rzadki i nieosiągalny kwiat, który rozkwita tylko na parę godzin i uważany jest za zaczarowany. Drzewno-piżmowa baza zapewni siłę erotycznych uniesień. Dior Addict Eau Sensuelle to bukiet idealny na poetyckie spotkania z ukochanym. Więcej informacji na stronie:




zapach
Source: http://kringle-candle.pl/
Woda toaletowa Christian Dior Addict Eau Fraiche została natchniona współczesną i dominującą kobietą, która w głębi duszy jest marzycielką. Ciekawy zapach jest w sam raz do noszenia na dzień. Od czasu powstania w 1902 roku, logo Helena Rubinstein jest stała wartościom, której filozofia zrewolucjonizowała rynek artykułów do pielęgnacji ciała i na nowo określiła wzorce kobiecej urody. Na twórczość marki składa się 110 lat praktyki w branży pielęgnacji przeciwstarzeniowej, której misją jest odpowiedź na oczekiwania najbardziej wymagających kobiet. Kierowana dydaktycznymi i estetycznymi ambicjami Helena Rubinstein swoje życie ofiarowała znalezieniu najbardziej innowacyjnych pomysłów naukowo-badawczych w dziedzinie upiększania skóry. Obecnie artykuły upiększające marki HR nadal należą do produktów luksusowych.